Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, Didim Garnizon Komutanı Albay Ali Saçan’ın emekli olmasının ardından yerine atanan Deniz Albay Erkut Arslan’ı ziyaret etti.
Garnizon Komutanı Erkut Arslan’a hayırlı olsun ziyaretinde bulunan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, Aslan’a yeni görevinde başarılar diledi. Ziyaretle ilgili değerlendirme yapan Başkan Gençay, “Didim Garnizon Komutanlığı görevine atanan Deniz Albay Erkut Arslan’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundum. Görevinde üstün başarılar diliyor; misafirperverliklerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı


Sen Yumruk Ol, Ben Yıldız Fatsa’da Buluşalım Fikri Sönmez: Devrimin Yolcusu, Halkın Yoldaşı
Özgür Özel’den Konya mitingi çağrısı: Bu topraklara adalet gelene kadar durmayacağız!
Baronlar savaşında son perde başladı: Skandallardan övünç çıkardılar
TARAFSIZ CUMHURBAŞKANI MANSUR YAVAŞ OLABİLİR
FETÖ’cülerden yeni kanal
İşçilerin Demokrasi Buluşması: DİSK’li işçiler Saraçhane’de
“Senin dönemin bitti Erdoğan!”